Brezplačna dostava od 49 € v Sloveniji! 📦

    Dodan artikel.

    Translation missing: sl.add-ons.newsletter_popup.floating_bar_textarrow_drop_up

    Pogosta vprašanja

    account_circleRačuni

    Za naročilo pri OhMyCandyBoxu ni treba ustvariti računa. Naročite lahko v načinu za goste.

    Ustvarjanje računa vam omogoča, da si zapomnite svoje podatke (naslov, način plačila itd.), da lažje sledite vašim naročilom in da imate dostop do zgodovine že odposlanih naročil.

    Na OhMyCandyBox lahko naročite brez ustvarjanja računa. Našim stalnim strankam pa svetujemo, da si ustvarijo račun, da bi olajšali naročanje, imeli dostop do vseh funkcij spletnega mesta in imeli prilagojeno izkušnjo na spletnem mestu.

    ja! Naročila v načinu za goste bodo navedena v vašem računu (če ga ustvarite z istim e-poštnim naslovom, kot ste ga uporabili pri naročanju). Če imate več e-poštnih naslovov in želite vse centralizirati v enem računu, se lahko obrnete na našo službo za stranke.

    oznakaNaši izdelki

    Kljub trdemu delu nabavne ekipe OhMyCandyBox se pogosto zgodi, da zmanjka izdelka, ki ste ga zahtevali.


    Vabimo vas, da pustite svoj e-poštni naslov pri zadevnih izdelkih, da prejmete e-poštno obvestilo, ko bo artikel "spet na zalogi" na OhMyCandyBox.


    Potem ga lahko hitro kupite!

    shopping_cart_checkoutVaše naročilo

    Ko potrdite svojo košarico, boste na desni strani našli polje "promocijska koda", kjer morate vnesti promocijsko kodo.


    Za potrditev preprosto kliknite »uporabi«.


    Preden potrdite naročilo, ne pozabite preveriti, ali je bila koda upoštevana.

    Svojemu naročilu lahko sledite tako, da greste neposredno v svoj račun, zavihek "moja naročila", ko ste povezani s svojim računom.


    Če še niste ustvarili računa, lahko svojemu naročilu sledite tudi s klikom na povezavo za sledenje, ki je poslana po e-pošti takoj, ko paket zapusti skladišče.

    Na žalost ne moremo dodati ali odstraniti enega ali več artiklov iz naročila, ko je le-to vstopilo v naš sistem.

    Naš cilj je, da ste popolnoma zadovoljni z vsebino vašega paketa in da presenečenje deluje!

    Naša naročila pripravljamo ročno, skrbno, a včasih se zgodijo napake, za kar nam je žal.

    Po prejemu vaše pritožbe bo naša služba za pomoč strankam vašo pritožbo obravnavala v najkrajšem možnem času.

    local_shippingDostava

    Izberete lahko dostavo paketne omarice z BoxNow za Hrvaško.

    Izberete lahko tudi dostavo na dom preko DPD za Hrvaško in GLS za Slovenijo.

    Želimo deliti izkušnjo OhMyCandyBox po vsej Evropi!

    Zaenkrat dostavljamo povsod po Hrvaški in Sloveniji.

    Če ste vnesli napačen naslov za dostavo, ga bomo morda še lahko spremenili, vse je odvisno od tega, ali je bilo vaše naročilo obdelano v skladišču ali ne.

    Če je podprt, ga ne bomo mogli več spreminjati, če pa ste hitrejši od strela, ga lahko posodobimo brez težav.

    Ne oklevajte in nas kontaktirajte na info@ohmycandybox.hr, da nas hitro obvestite.

    Dostava na paketomat na Hrvaškem je 3,28 €, na domači naslov pa 3,99 €. Dostava na domači naslov v Sloveniji stane 4,99€.

    Pošiljanje na Hrvaškem in v Sloveniji je brezplačno za naročila nad 49 €.

    Minimalni znesek naročila je 10€.

    V povprečju je 75 % naročil dostavljenih prevoznikom v 48 urah. Časi dostave se nato razlikujejo glede na prevoznike.

    Dobavni roki se seveda lahko razlikujejo glede na število naročil, ki jih prejmemo.

    OhMyCandyBox upravlja 100% logistiko in vse vaše pakete pripravi v lastnem skladišču.

    plačiloPlačilo

    Na spletu lahko plačujete s kreditno kartico: sprejemamo CB, Visa, Mastercard, Maestro, predplačniške kartice (CB, Mastercard, Visa) kot tudi kartice American Express.

    Sprejemamo tudi PayPal in plačilo po povzetju!

    live_help

    Niste našli odgovora?

    Naša služba za stranke vam bo z veseljem pomagala.