Pogosta vprašanja

Računi

Ali moram ustvariti račun za naročilo?

Računa ni treba ustvariti za naročilo pri OhMyCandyBox. Naročite lahko kot gost.

Koja je svrha imati račun kod OhMyCandyBox?

Ustvarjanje računa vam omogoča, da shranite svoje podatke (naslov, način plačila itd.), lažje spremljate svoja naročila in dostopate do zgodovine že poslanih naročil.

Zašto mi se govori da kreiram račun kada sam već naručio?

Na OhMyCandyBox lahko naročite brez ustvarjanja računa. Vsem našim rednim strankam pa priporočamo, da si ustvarijo račun za lažje naročanje, dostop do vseh funkcij strani in bolj prilagojeno uporabniško izkušnjo.

Ali bom imel dostop do zgodovine svojih naročil, če ustvarim račun po oddaji naročila?

Da! Naročila, oddana kot gost, bodo prikazana na vašem računu (če ga ustvarite z istim e-poštnim naslovom, kot ste ga uporabili pri naročilu). Če imate več e-poštnih naslovov in jih želite združiti v en račun, se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam.

Naši izdelki

Izdelka, ki ga iščem, ni več na zalogi – kdaj bo ponovno na voljo?

Kljub prizadevnemu delu nabavne ekipe OhMyCandyBox se pogosto zgodi, da nam zmanjka izdelkov, ki jih iščete.

Vabimo vas, da na strani izdelka vnesete svoj e-poštni naslov, da boste obveščeni po e-pošti, ko bo izdelek ponovno na zalogi na OhMyCandyBox.

Tako ga boste lahko hitro kupili!

Tvoje naročilo

Imam promocijsko kodo, kako jo lahko uporabim?

Po potrditvi košarice boste na desni strani našli polje "promocijska koda", kamor vnesete svojo kodo.

Za potrditev preprosto kliknite na "uporabi".

Ne pozabite preveriti, ali je bila koda upoštevana, preden zaključite naročilo.

Kako lahko dostopam do sledenja svojemu naročilu?

Svojemu naročilu lahko sledite tako, da se prijavite v svoj uporabniški račun in odprete zavihek "Moja naročila".

Če niste ustvarili računa, lahko naročilu še vedno sledite prek povezave za sledenje, ki jo prejmete po e-pošti takoj, ko paket zapusti skladišče.

Želim spremeniti svoje naročilo

Na žalost ne moremo dodati ali odstraniti enega ali več artiklov iz naročila, ko to enkrat vstopi v naš sistem.

Pri mojem naročilu je prišlo do napake

Naš cilj je, da ste popolnoma zadovoljni z vsebino vašega paketa in da bo presenečenje popolno! Naša naročila pripravljamo ročno in skrbno, vendar se včasih zgodijo napake in za to nam je žal.

Ko prejmemo vašo pritožbo, jo bo naša služba za pomoč strankam obravnavala v najkrajšem možnem času.

Dostava

Kateri načini dostave so na voljo?

Vsa naročila dostavljamo na domači naslov preko DPD-ja, zanesljive kurirske službe, ki zagotavlja hitro in varno dostavo.

V katero državo dostavljamo?

Želimo deliti izkušnjo OhMyCandyBox po vsej Evropi!

Trenutno dostavljamo na Hrvaško, v Slovenijo, Slovaško, Madžarsko, Avstrijo, Nemčijo, Češko in Poljsko.

Zmotil sem se pri naslovu za dostavo – ali ga lahko spremenim?

Če ste vnesli napačen naslov za dostavo, ga morda še lahko spremenimo – vse je odvisno od tega, ali je bilo vaše naročilo že obdelano v skladišču ali ne.

Če je bilo že odposlano, spremembe ne bodo več mogoče, a če ste hitrejši od strele, lahko naslov brez težav posodobimo.

Ne oklevajte in nas čim prej kontaktirajte na info@ohmycandybox.si, da nas o tem obvestite.

Kolikšna je cena dostave?

Strošek dostave se prikaže med naročilom in je odvisen od države dostave.

Dostava je brezplačna za vse naročila nad 49 € za Hrvaško in Slovenijo, ter nad 89 € za vse druge države.

Kako dolgo traja dostava?

Vse naročila so dostavljena v roku 2 do 4 delovnih dni.

Plačilo

Kateri načini plačila so sprejeti?

Plačate lahko na spletu s kreditno kartico: sprejemamo CB, Visa, Mastercard, Maestro, predplačniške kartice (CB, Mastercard, Visa) ter tudi kartice American Express.

Sprejemamo tudi PayPal in plačilo po povzetju!

No results found....

Niste našli svojega odgovora?

Naša služba za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagala.

Stopite v stik z nami